.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4شنبه

برخلاف شايعاتي كه در روزهاي اخير درباره آيت الله هاشمي رفسنجاني منتشر شده ايشان اين روزها به روال هميشگي سرگرم كارهاي عادي در مجمع تشخيص مصلحت نظام و پذيرفتن ديداركنندگان است . عده اي با اهداف مشكوك در روزهاي اخير اقدام به انتشار شايعاتي از قبيل سفر به قم استعفا از سمت ها و عدم حضور در دفتر كار درباره آيت الله هاشمي رفسنجاني نموده و نگراني هائي را در مردم ايجاد كرده بودند.

يك پايگاه خبري تيراندازي هاي اغتشاشات تهران در روزهاي گذشته را به تك تيراندازان منافقين نسبت داده و نوشته است با انتشار تصاوير و فيلم هاي مربوط به صحنه هاي تيرخوردن مردم بي گناه در آشوب هاي خياباني اخير مشخص شده عوامل گروهك تروريستي منافقين با سواستفاده از ناامني پديد آمده اقدام به هدف قراردادن مردم كرده اند. در اينكه اغتشاش ها مربوط به عناصر فرصت طلب و معاندان و بدخواهان است ترديدي وجود ندارد اما نسبت دادن تيراندازي ها به منافقين فقط مي تواند به معني قدرتمندبودن اين گروهك باشد در حالي كه گروهك منافقين اكنون جاني ندارد و بايد آنرا يك گروهك مرده تلقي كرد.

هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي با ارسال نامه اي به ستون جهت اطلاع اعلام كرد : « در ارتباط با خبر مندرج در شماره 8631 مورخ 88 3 18 آن جريده راجع به محكوميت دو تن از نمايندگان محترم مجلس در جريان رسيدگي به پرونده پاليزدار به آگاهي مي رساند با كسب اطلاع از قوه محترم قضائيه تا اين تاريخ هيچ گونه حكمي دال بر محكوميت نامبردگان به هيات رئيسه مجلس يا مشاراليهم ابلاغ نگرديده است » . ستون جهت اطلاع لازم مي داند به اطلاع هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي برساند كه اين خبر در روزنامه هاي ديگر نيز از قول رئيس شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به چاپ رسيده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.